آیا می توانم با بیماری های کلیه بیماران خوردن مواد غذایی مانند ترکیه و دودی ژامبون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم با بیماری های کلیه بیماران خوردن مواد غذایی مانند ترکیه و دودی ژامبونآیا می توانم با بیماری کلیوی بیمار خوردن غذاهای مانند ترکیه و دودی ژامبون؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی از نزدیک رابطه با درمان بیماری های کلیوی، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی را افزایش دهد و یک رژیم غذایی بد ممکن است اثر درمانی را کاهش دهد. پس چه نوع مواد غذایی بیمار را انتخاب کنید تا حد زیادی در بیماری خود اثر.

آیا می توانم با بیماری کلیوی بیمار خوردن ترکیه؟

ترکیه شامل تغذیه غنی و از آن است که عملکرد افزایش ایمنی بیماران، افزایش عملکرد هضم غذا، کاهش کلسترول و غیره. اما آن را نیز شامل پروتئین غنی است که می تواند سنگین تر بار کلیه، بنابراین بیماران بهتر مصرف بوقلمون کمتر بود. علاوه بر این، اندام های حیوانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممنوع است.

آیا می توانم با بیماری کلیوی خوردن ژامبون دودی بیمار است؟

افزودنی هستند بیش از حد در ژامبون دودی، که می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد وجود دارد. علاوه بر این، ژامبون متعلق به غذا سدیم بالا که می تواند موجی از فشار خون بالا و آسیب کلیه می شود دودی. بنابراین بیمار بیماری کلیوی باید به جلوگیری از آن را بخورم.

از بالا ما می دانیم که بیمار بیماری کلیوی باید ژامبون دودی را ندارد و کمتر ترکیه. مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود شما. از آنجا که افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند. مانند افراد مبتلا به ادم باید آب بیش از حد مصرف نکنید و نه را نمک بیش از حد، بنابراین انجام را برنامه رژیم غذایی برای خودتان، اگر شما هر گونه کمک در ساخت آن نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما .

اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما شما را در اسرع وقت پخش. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/696.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری های کلیوی، می تواند با بیماری های کلیه بیماران خوردن مواد غذایی مانند ترکیه و دودی ژامبون ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: